Mitt sista hopp, eller bloggslut.


4 KOMMENTARER ▼ 2011-08-11 18:18:14▼ VARDAGSMAT


Okej jag vet hur jag går er på nerverna nu. Men genom att flytta från blogg till blogg och hoppa fram och tillbaka och vara superdunderjävlig så vet jag ju också vilka som är mina trogna läsare! Så tack till er som hänger med i alla flyttar. Nu tror jag att jag stannar här ett tag. Antingen så stannar jag här eller så är min tid i bloggvärlden slut.

Men vad tycker ni? Om designen? Om bloggen? Om namnet? Om allt? - please ge liiite bra kritik..?
Jag flyttade tillbaka till Blogg.se igen. Som ni märker eftersom man måste skriva in det för att komma hit. Jag kan mest i designen här. Kan nästan i princip göra vadsomhelst och det känns bäst. Istället för att flytta till en sida man inte kan ett skit om. Favs var väldigt bra, men jag hittade inte riktigt i i koderna och sen ah.. Jag tröttnade då. Det jag saknar här som fanns på favs var att man kunde göra sidor på favs. Där man kunde ha info om bloggen o.s.v. Det kan man inte här.. Och det suger lite för då måste jag göra ett inlägg som det står blogginfo i eller skriva det i profilen som man får med men den är ju så tråkig... Hmm..
▼ josefine kosmos svärd ▼

Testar att kommentera min egen blogg för att jag är häftig och ska kolla om designen ser bra ut så att inte folk kan KLAGA sen när de väl komenterar ^^

Suvärääänt paowaaa!

2011-08-11 19:16:34 ▼ URL: http://thepurpleoffice.blogg.se/
▼ qhristina ▼

åh, så himla söt. en till blogg. en lila. och du kan ju börja svara på kommentarer då lilla flicka! haha. puss

2011-08-11 21:11:34 ▼ URL: http://anonyma.blogspot.com
▼ thesswester - inte som alla andra ▼

jag följer dig vart du än går! och jag saknar dig verkligen massor och jag vill träffa dig snaaaaaaaaaaaart :( <3

2011-08-12 01:43:37 ▼ URL: http://thesswester.favs.se
▼ thesswester - inte som alla andra ▼

jag följer dig vart du än går! och jag saknar dig verkligen massor och jag vill träffa dig snaaaaaaaaaaaart :( <3

2011-08-12 01:43:45 ▼ URL: http://thesswester.favs.se


← Namn
← E-postadress: (visas bara för mig)
← URL/Bloggadress
Kom ihåg mina uppgifter

bloglovin
RSS 2.0