En textrad som omväxling


0 KOMMENTARER ▼ 2012-01-15 00:07:32▼ VARDAGSMAT


Ensam för första gången på kanske 2 månader. Kollar 4000 filmer och nu blir det en till. Jag har inte bloggat som andra på kanske... 6 mnader. Men jag saknar det inte.
Jag har ingenting att berätta. Ingenting av intresse för mig. Vet inte om jag ska börja skriva lite mer och kanske göra om designen för att ha någonting att göra.
Min pojkän sover inte med mig ikväll. Inga oroliga plötsliga uppakningar bredid mig och inga lugna fina sövande andetag för den delen heller. Och speciellt inte den där omfamnande trygga armen över midjan. MEn jag tror at jag kommer kunna somna ändå. Ingen kompis bredvid mig heller. Utan jag är helt själv ikäll. All by my self. Det är ganska härligt ändå faktiskt.


← Namn
← E-postadress: (visas bara för mig)
← URL/Bloggadress
Kom ihåg mina uppgifter

bloglovin
RSS 2.0