Grattis herr Johan Ingesson


0 KOMMENTARER ▼ 2011-08-13 18:36:25▼ VARDAGSMAT


Yeah, nästan så min blogg blivit en youtube-blogg. Bara massa därifrån ^^ Men jagantar att det är bättre än att jag ska försklara för alla vad jag gör varje sekund av mitt vakna liv.
Men jag kan berätta lite om en grej? Igår var jag på 18årsfest. Herr Johan Ingesson fyllde hela 18 år. Det är 191 dagar ifrån min 18årsdag. Så grattis herr Ingesson!
Det var en massa folk där, och till och med några som kört på ett rådjur. De drack, dansade, grät, spydde, skrattade, kramades, sjöng ja allt vad man nu kan tänka sig göra på en 18årsfest antagligen. Träffade många personer jag inte träffat på länge och det kändes bra i magen. Mina gamla barndomsvänner.

Och för mer dagsinfo så ska kvällen spenderas med lillebror och Jocke, ska kolla på filmen i inlägget under. Ska bli riktigt skoj ^^


← Namn
← E-postadress: (visas bara för mig)
← URL/Bloggadress
Kom ihåg mina uppgifter

bloglovin
RSS 2.0