Lite att läsa som omväxling


0 KOMMENTARER ▼ 2011-08-16 00:00:31▼ VARDAGSMAT


Blir nästan ingen text i denna bloggen.. Låter musik, bilde och annat göra tricket istället. Har tappat alla lust i att blogg, känns typ, lite småtöntigt sådär. Så jag lägger bara upp lite smågrejer. Men ah. Vet inte riktigt vad bloggen handlar om än.. Vad som liksom är meningen med den. Jag vill inte precis lägga upp personliga prylar och sånt.
Har blivit Frej-Larsson-tönt (y) ifall ni inte märkt det. Han är en cool snubbe..

Snart börjar skolan igen. Inne på sista veckan nu. Massa man har missat men ändå sjukt mycket som man hunnit göra. Festival, utomlands, bergklättring, fjordar, vilda får med svansar, massa bussresor, tältningar, festival, unf, nya vänner. Det är en del ändå.. Och nu ska vi bege oss in i det stället där vi var för ett år sen igen. Fast som nya personer typ.. Får se hur alla har förändrats ^^ Jag tror jag är samma gamla arga mongo-person som jag var för ett år sen. Eller har jag förändrats något? Kanske..


← Namn
← E-postadress: (visas bara för mig)
← URL/Bloggadress
Kom ihåg mina uppgifter

bloglovin
RSS 2.0